fredag 25. mai 2012

Giveaway!



Vi ønsker oss flere følgere på bloggen, og vil i den
forbindelse arrangere en liten giveaway for dere! :)

Vi har satt sammen noen fine ting fra
Tine k home som dere kan vinne:




En pakke servietter, en keramikkskål, 
en kulepenn og et duftlys.






Det dere må gjøre for å være med i trekningen er: 



1. Være/bli følger av bloggen - 1 lodd

2. Lage et innlegg på din egen blogg, hvor
du skriver om denne giveawayen - 2 lodd 

Man kan til sammen altså trekke 3 lodd :)


Skriv i kommentarfeltet nedenfor hvor mange
lodd du har trekt, og du er med i trekningen.


Vinneren trekkes når vi når 60 følgere.

Håper mange har lyst å være med! :)





46 kommentarer:

Magnhild sa...

Hei, jeg har faktisk lest bloggen fra starten av, men glemt å registrere meg som følger. Men nå er det gjort. Så da har jeg tatt 1 lodd. Bare elsker Tine K så håper jeg vinner:))emailen min er: magfalck@hotmail.com
sommerglad hilsen fra Magnhild

Line S. sa...

Hei
Jeg prøver lykken, 1 lodd :-)
line.strandli@gmail.com

Anonym sa...

Jeg hiver meg på med 3 lodd:) Skal lage et innlegg en av de nærmeste dagene:)

Stine sa...

Hei, er fast følger av bloggen deres. Trekker ett lodd! Mailadresse: smgs_14@hotmail.com

HjemmeKos sa...

Jeg er med !!
Ett lodd på meg ;)

Hauge sa...

Count me in! Legg meg til som følgjar og tek 1 lodd! Laga eit innlegg frå eit innkjøp her: http://vidunderleg.blogspot.com/2012/05/brennesle-og-striper-og-augefryd.html og håper dette tel som lykkelodd!

linn sa...

3 lodd til meg :)

små øyeblikk med cams sa...

Et lykkelodd på meg :)

Klem Camilla

24 sa...

1 lykkelodd på meg for å vere følger! :D
Klem Helene

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Klart jeg vil være med - 1 lodd på meg. Krysser det som krysses kan ;-)

Finfin onsdag til dere.
Vibeke ;-)

Borghild sa...

Kjekt dette! Eg er med, tre lodd på meg!

ralfefarfars paradis sa...

Så fint med blått- jeg tar gjerne ett lodd og følger bloggen videre;)

Veronica (Villa Wegner) sa...

Wiiii! Tusen takk for at dere fikset kommentarfeltet:-)

3 magiske lodd til meg:-)

Vibeke sa...

Jeg trekker 3 lodd og prøver lykken! :-D

lenapenas-verden sa...

Blir gjerne med på den fine give awayen og trekker 1 lykkelodd. Håper på vinnerlykke : )

finfin søndagskveld videre!

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Prøver lykken med 1 lodd :)

Klem Birgit

nr.15 sa...

Oi så kjekt med ny butikk, må til Haugesund snart ja:))

Tar 1 lodd jeg, tvi tvi!!

Hilsen Charlotte

Geroannie sa...

1 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Anonym sa...

1 lykkelodd trekkes her. :)
ønsker deg en flott uke
hilsen Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

~ Stina ~ sa...

Deltar med 3 lodd, jeg :)
Her er link til innlegget:
http://stinavinner.blogg.no/1338827553_giveaway_fun.html
Mvh. Stina H
Stina_rule@live.no

ByKine sa...

Fiin giveaway:) jeg er med og trekker 1 lodd:)

Kine

ingridsboble sa...

Trekker 1 lodd og krysser fingre! Er veldig glad i alt som er blått :)

Anonym sa...

Klart jeg er med :) Har ikke noe blogg så blir bare 1 lodd på meg.
Ønsker deg en flott uke!
-Helene-
riola@live.no

Premiedryss sa...

Da vil jeg gjerne ha 3 lodd av deg=)

Asagao sa...

Nydelig giveaway :)
Prøver lykken med 1 lodd ...
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

Unknown sa...

1 lodd på meg...:)

mormormonashjørne sa...

Vil gjerne være med og tar 1 lodd. Har lagt meg til som følger av bloggen. Så er det bare å krysse fingrene.

Torunn sa...

Jeg prøver lykken :)

3 lodd på meg!

Fru Emma sa...

1 lodd til meg!!!

ingrid sa...

Tar 1 lodd jeg og håper på vinnerlykke :-)Hilsen ingridsoland@hotmail.com

Lena sa...

1 lodd til meg :)

Unknown sa...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Jeg har lagt meg til som følger.
( \_/ ) Så det blir 1 lodd på meg :)
(=’.'=) Har ikke blogg så får ikke
(«)_(«) laget noe innlegg :)
Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
Varm hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Camilla sa...

Kjempefin premie. Prøver lykken med ett lodd. :)

Merete K. sa...

Hei :-)

ღ Liker, kommenter, delt og lgt meg til som følger.
Vil gjerne være med i trekningen og takker ja til 1 stk lodd.
Ha en riktig fin helg!ღ

Beste hilsen fra
Merete
m-korsg@online.no

Tom Kenneth Green sa...

Prøver lykken med 1 lodd og krysser fingrene :)


tomkgreen@hotmail.com

BMB sa...

Jeg vil gjerne delta, og trekker ett lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Katrine Helle sa...

Jeg tar 1 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Charlotte sa...

Prøver lykken med 1 lodd jeg;)

Klem charlotte

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er med og tar 8 lykkelodd!

http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/giveaway-hos-brunos-interir.html

Klem

Unknown sa...

Så fin gave , jeg er med .
1 Lodd på meg.
Marit.

Ida Lind sa...

Jeg tar med meg ett lodd jeg da helt på tampen!

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Ole-Martin sa...

Jeg tar med meg ett lodd!
Ole-Martin
olejen(#)live.no

Kjersti1982 sa...

Jeg trekker ett lykkelodd :)
kjerstiogkim@hotmail.com

Unknown sa...

Juhu!
Ett lodd til meg :D
Utrolig flott butikk, jeg kommer snart igjen!
(har skrevet om butikken i dag faktisk :)
klem fra Silje

Anita sa...

1lodd på meg :)

TineK er bare helt fantastisk :)

God sommer:)

Anonym sa...

I want it easy to change template colors; a gallery area; calendar and of course the blogging area should be easy to manage/update. Names and links would be greatly appreciated..
[url=http://bonoes.webs.com/l bono[/url]